Producenci
Reklamacja towaru

Uszkodzona przesyłka

  1. W przypadku realizacji dostawy przez przedstawiciela firmy kurierskiej, Klient ma prawo sprawdzić czy dostarczona przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy nie nosi znaków świadczących o możliwości jej wcześniejszego otwierania.
  2. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, prosimy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, można w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do Sprzedawcy wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
  3. Jeżeli kurier wyrazi zgodę można otworzyć paczkę i sprawdzić czy również zawartość paczki została uszkodzona i na tej podstawie podjąć decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu przesyłki.
  4. Po otrzymaniu od Klienta informacji o zaistniałej sytuacji i potwierdzeniu zdarzenia w firmie kurierskiej, niezwłocznie, na własny koszt zostanie wysłana przez Sprzedawcę drugą paczka z nowym, nieuszkodzonym produktem.
  5. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenie zawartości przesyłki już po jej odebraniu lub niezgodność zawartości ze złożonym zamówieniem, prosimy o niezwłoczne powiadomienie o tym Sprzedawcy.


Składanie reklamacji

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.
  3. Reklamację można złożyć na przykład w następujący sposób:
    a) pisemnie na adres Sprzedawcy:  GREEN FAMILY Michał Krzosek, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@greenfamily.pl
    c) telefonicznie pod numerem: +48 513 337 812
    d) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: GREEN FAMILY Michał Krzosek, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Reklamowany towar prosimy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy: GREEN FAMILY MICHAŁ KRZOSEK, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź.

 
Więcej informacji o reklamacjach można znaleźć w naszym regulaminie (pkt. 6 i 7)

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl