Promocje
Olej lniany Bio 250ml
Olej lniany Bio 250ml
19,90 zł 17,95 zł
szt.
Pieczywo Chrupkie Amarantusowe Wielozbożowe 250g Bio
Pieczywo Chrupkie Amarantusowe Wielozbożowe 250g Bio
11,80 zł 11,25 zł
szt.
Herbata czekoladowa choco z kakao BIO (17x 2,2g)
Herbata czekoladowa choco z kakao BIO (17x 2,2g)
13,40 zł 12,70 zł
szt.
Sok buraczkowo-jabłkowy 250 ml BIO
Sok buraczkowo-jabłkowy 250 ml BIO
4,30 zł 3,70 zł
szt.
Płatki 4 zboża BIO 300 g
Płatki 4 zboża BIO 300 g
5,10 zł 4,59 zł
szt.
Ziemia okrzemkowa-amorficzna(diatomit) 500 g - doypack
Ziemia okrzemkowa-amorficzna(diatomit) 500 g - doypack
41,60 zł 39,55 zł
szt.
Pchełki czekoladowe bio 100g
Pchełki czekoladowe bio 100g
11,10 zł 10,45 zł
szt.
Granola z goji bezglutenowa Bio 320g
Granola z goji bezglutenowa Bio 320g
17,00 zł 15,89 zł
szt.
Sól morska drobno mielona 600g
Sól morska drobno mielona 600g
4,50 zł 4,15 zł
szt.
Daktyle bez pestek suszone Bio 100g
Daktyle bez pestek suszone Bio 100g
4,30 zł 3,95 zł
szt.
Napój ryżowy b/g bio 1l
Napój ryżowy b/g bio 1l
8,30 zł 7,75 zł
szt.
Producenci
Reklamacja towaru

Uszkodzona przesyłka

  1. W przypadku realizacji dostawy przez przedstawiciela firmy kurierskiej, Klient ma prawo sprawdzić czy dostarczona przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy nie nosi znaków świadczących o możliwości jej wcześniejszego otwierania.
  2. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, prosimy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, można w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do Sprzedawcy wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
  3. Jeżeli kurier wyrazi zgodę można otworzyć paczkę i sprawdzić czy również zawartość paczki została uszkodzona i na tej podstawie podjąć decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu przesyłki.
  4. Po otrzymaniu od Klienta informacji o zaistniałej sytuacji i potwierdzeniu zdarzenia w firmie kurierskiej, niezwłocznie, na własny koszt zostanie wysłana przez Sprzedawcę drugą paczka z nowym, nieuszkodzonym produktem.
  5. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenie zawartości przesyłki już po jej odebraniu lub niezgodność zawartości ze złożonym zamówieniem, prosimy o niezwłoczne powiadomienie o tym Sprzedawcy.


Składanie reklamacji

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.
  3. Reklamację można złożyć na przykład w następujący sposób:
    a) pisemnie na adres Sprzedawcy:  GREEN FAMILY Michał Krzosek, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@greenfamily.pl
    c) telefonicznie pod numerem: +48 513 337 812
    d) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: GREEN FAMILY Michał Krzosek, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Reklamowany towar prosimy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy: GREEN FAMILY MICHAŁ KRZOSEK, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź.

 
Więcej informacji o reklamacjach można znaleźć w naszym regulaminie (pkt. 6 i 7)

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl